1. Gå under Contacts
|
|
2. Tryk på import
|
|
3. Vælg import contacts
|
|
4. Tryk på Browse og find csv eller excel filen
|
|
5. Efter du har valgt din csv eller excel fil, tryk på Next
|
|
6. Hvis layouttet er sat til None, så vælg standard layout.
7. Hvis du ønsker at der ikke skal dobbelt oprettes kontakter, kan du skippe dem. F.eks. ved at vælge at kontakter som har en email som allerede findes i ZOHO CRM ikke skal oprettes.
8. Tryk på Next
|
|
Du kan nu vælge hvad de forskellige felter i CSV/Excel filen skal lægges over i. Kolonnen i Excel filen som hedder First Name, vil i ZOHO CRM blive lagt ind i First Name feltet.
Hvis du er i tvivl om data, så åben CSV/Excel filen i excel og verificer at data passer sammen med de kolonner som det er angivet i.
9. Når du er tilfreds, så tryk på Next (i bunden til højre)
|
|
Du vil nu blive mødt af et verificeringsbillede.
10. Tryk Finish og du er færdig med import.
|
|
|
|
|
|