Mail integration (IMAP)

Mail integration (IMAP)

Mail integration med ZOHO CRM, giver dig mulighed for nemt og hurtigt at se den mailkorrespondance som du har med dine kunder/kontakter. Så data samles et sted, istedet for at du skal navigere flere systemer samtidigt.



1. Efter du er logget ind i ZOHO CRM, tryk på Start øverst til højre.

2.Under Channels, tryk på Email

3. Tryk på Get Started

4. Vælg din mail udbyder, denne guide tager udgangspunkt i at du bruger Gmail. Men fremgangsmåden for opsætning er den samme.

5. Vælg IMAP
 
6. Vælg den google konto du ønsker at give ZOHO CRM adgang til.  
    Jeg har valgt at bruge kontoen mkn@crmnordic.dk

7. Tryk på Tillad

8. Udfyld dit navn
9. Tryk Save

Du burde efter meget kort tid modtage en mail fra ZOHO om at IMAP sync er færdigjort.

Du kan nu gå under Kunder eller Kontakter og i den relateret liste Email vil der blive vist mailkorrespondance med Kunden eller Kontakten.







    • Related Articles

    • Zoho Analytics Integration for Zoho CRM

      Få vist Dashboards, Grafer eller Data fra Zoho Analytics direkte i Zoho CRM som en relateret liste for Accounts, Contact eller Deals. Eksempel billede fra en Account, hvor der vises et overblik fra Zoho Analytics med omsætnings tal. Hent udvidelsen ...
    • CVR Integration (CVRLookup)

      Hos CRM Nordic har vi integreret Zoho CRM med både “Det Centrale Virksomhedsregister” og “The Brønnøysund Register Centre”. Det betyder at alle vores kunder har muligheden for at hente data på virksomheder direkte fra disse via. denne udvidelse. Det ...